miercuri, 21 octombrie 2009

Hai cu un click, că merită!

rom Ovidiu, un fotograf amator din Gherla, participa in aceste zile la un concurs de fotografie, intr-o campanie impotriva discriminarii romilor. Poza lui a intrat in concurs, insa pentru a-i creste sansele, are nevoie de un simplu click din partea ta! (da click pe poza alaturata si apoi pe steluta de sub poza). Cei care doresc sa creasca sansele lui Ovidiu, pot da un vot in fiecare zi!

In prezent, poza este pe locul 20, iar daca la finalul concursului, pe 15 noiembrie 2009, intra intre primele 10, este considerata castigatoare!

In cazul in care va castiga, Ovidiu promite ca va dona o camera foto digitala Panasonic unei scoli sau gradinite din oras, in beneficiul copiilor.


Later edit - 18 noiembrie 2009
Concursul s-a incheiat, iar la final Ovidiu a reusit sa adune 392 de voturi, din pacate mult prea putine pentru a urca in top 10. Spre exemplu, poza clasata pe primul loc a primit 2400 de voturi - vezi aici fotografiile castigatoare

Asta e, mobilizare redusa, lipsa de bannere la soseaua principala si afise colorate pe copacii din oras.
Mai mult succes data viitoare.

P.S. Ovidiu le multumeste tuturor celor care i-au votat poza si le face cinste cu...?

7 comentarii:

Anonim spunea...

Interesanta abordarea are Ovidiu. Eu am votat pt el. da sper sa se tina de cuvant. La cate clikuri dau in fiecare zi nu ma doare mana sa dau unul si pt el. ati putea face si voi acelasi lucru.

Anonim spunea...

uite ca se mai tin oamenii si de altfel de lucruri. bravo ovidiu, te votez! - daca imi amintesc, si maine!

Anonim spunea...

Marina. salutare. am vrut sa ma inscriu si eu SPER dar nu am intrunit criteriile lor. Daca stiam ca esti din Gherla votam de mai demult. Poti conta pe votul meu IN FIECARE ZI. Azi esti pe locul 13-14 . Am sa ma uit zilnic la clasament. BAFTA. Si voi cei de acasa , din Gherla si nu numai va rog sa il votati pt ca ceea ce face e ceva chiar OK. Poate ca daca castiga locul 2-10 o sa vedem un articol pe Gherla Info cu inmanarea camerei foto. bafta. VOTATI....

Ovidiu Nagy spunea...

Va multumesc de voturi si de incurajari. SPER sa prind un loc 10 in final, dar pentru asta am nevoie de voturi in fiecare zi. Sa trimiteti linkul : http://sper.org.ro/view-profil/109 la cati mai multi prieteni, sa sa ii rugati sa voteze. O sa iau legatura cu adminul site-ului si chiar sunt dispus sa facem un material despre predarea camerei Panasonic asa cum am promis. Concursul se incheie in 15 noiembrie si pana atunci trebuie sa ma ajutati cu voturi in fiecare zi de pe un PC ( la RomTele... daca cade netu' poti vota de mai multe ori ) Asa ca imprastiati linkul in cele 4 zari sa cresc in voturi. O zi buna.
Ovidiu

Anonim spunea...

Alin Toth... sooper initiativa. sa dai ceva moka in Gherla.. bv. eu te votez... si vecinul meu Jucika. Sper sa voteze si altii. Ms catre toti Gherlenii : nu fiti lenesi.. votati ca nu e greu.

Anonim spunea...

Ovidiu..... mai sunt 10 zile de vot si sunt pe locul 20 ... mai bagati voturi fratilor ( si surorilor ) . Va reamintesc ca doar locurile 1 - 10 conteaza... hai la vot la vot la vot.. ca sa fie cu noroc

Anonim spunea...

slaba poza.