miercuri, 19 octombrie 2011

MTB-istii din Gherla si proiectul "Clean the singletracks"

De pe blogul lui Ovidiu aflam despre un proiect al detinatorilor de mountain bike-uri din Gherla. Ce si-au propus ei sa faca, in randurile de mai jos.

La inceput de octombrie ne-am gandit sa curatam o poteca in "mica jungla" de langa oras, zis si facut. Am inceput in 4 oct.11 la ora 10:00 intr-o vineri am inceput sa iesim dupamasa si am dus cu noi o foarfeca, apa, si am urcat pe poteca. Ne-am improvizat pana si o matura facuta din bote, ca doar nu avem 12.000 euro precum printul Charles cu poteca lui de mtb finalizata intre Crit-Mesendorf.
Dupa prima zi terminata au aparut si discutiile:"Oare in cat timp o terminam pana la iesirea din padure ?"
"acum in prezent am terminat-o 100%, dar am vrea sa o lungim pe o poteca veche. asa ca mai e de munca... dar in total avem 2.5 km de poteca curatata"
Dupa 4-5 ture prin aceeasi zona am vazut portiunile care par prea usoare, asa ca am carat pana si pietre sa punem pe poteca, sa o facem un pic mai tehnica... desi avem si hopuri... radacini... o trecere peste bustean si urcari/coborari bruste + o coborare speciala mai abrupta ca la Maros xco 2011, totusi cred ca o sa o inlaturam, ca am incercat sa cobor pe ea si m-am trezit ca trebuie sa ma opresc prea devreme, aveam 20 de km/h la primul metru coborat... o nebunie... ar fi ceva, da nu pentru XC ci pentru Downhill.
Singura problema ar fi nu curatarea traseului, ci intretinerea lui, si fara mai multi voluntari nu prea poti face treaba decat daca stai cu 2 oameni vreo 5 ore sa zicem prin padure.
Pana azi 19 oct in mare parte se poate merge pe poteca, insa nu o putem carta exact din cauza padurii... insa stim ca media de panta e de 6-7, asa ca suna promitator pentru oricine sa mearga pe ea.
In ultimul moment au mai aparut discutii:"cum ca sa facem un concurs" si aici trebuie sponsori, premii, start, finish, poteca amenajata si toate cele vazute pe la concursuri... e clar sau nu, un tip din Gherla care se ocupa cu rally-urile vrea sa facem acest concurs... daca se va face inca nu stim.... dar sper ca in anii viitori sa ramana o poteca ciclabila cu toate mtb-urile. In urma acestor actiuni am facut si poze si editat videouri asa ca enjoy it: Singletracks Gherla:
http://www.youtube.com/user/ovidiuplayer11?feature=mhee#p/a/u/0/dPSmeeoRkik
http://www.youtube.com/user/ovidiuplayer11?feature=mhee#p/a/u/1/vn1W6bab0DM
poze poteci(click)


Niciun comentariu: